Reklamácie
Rozsah a oprávnenosť reklamácie posúdime len po zaslaní tovaru späť na našu adresu spolu s vyplnenou návratkou, ktorú ste dostali s faktúrou.
Adresa pre vrátenie reklamovaného tovaru:
NONO s.r.o.
Záhradnícka 6, 811 08 Bratislava
Pokiaľ bude Vaša reklamácia oprávnená, bude Vám vystavený dobropis a vrátená celá čiastka, ktorú ste za tovar spolu s poštovným zaplatili.
PUZZLE je potrebné zaslať späť na našu adresu + zaslať nám fotografiu zloženého puzzle mailom (v prípade, že chýba dielik alebo viac dielikov) na našu e-mailovú adresu a my Vám zašleme nové. Chýbajúce dieliky nedokážeme zaslať, je potrebné vymeniť celé puzzle.
Vrátenie tovaru:
V prípade, že chcete z nejakého dôvodu vrátiť tovar, ktorý je bezchybný, vyplňte prosím návratku, ktorú ste dostali s faktúrou a zašlite nám ju spolu s tovarom späť. Tovar je možné vrátiť len v bezchybnom stave a v originálnom balení do 14 dní od prevzatia zásielky. Pri vrátení tovaru poštovné nevraciame, nakoľko sme ho zaplatili za doručenie zásielky k Vám.
V návratke nezabudnite uviezť, či chcete vrátený tovar
- VYMENIŤ ZA INÝ (uveďte prosím kód nového produktu, názov, počet kusov a cenu z e-shopu) (pri výmene nereklamovaného tovaru účtujeme poštovné podľa zvoleného spôsobu doručenia). Na finančný rozdiel medzi vráteným a novým tovarom Vám vystavíme faktúru (finančný rozdiel doplatíte) alebo dobropis (finančný rozdiel Vám bude vrátený). alebo chcete
- TOVAR IBA VRÁTIŤ, vtedy Vám bude zaslaný dobropis a peniaze za tovar Vám budú vrátené. Sumu poštovného v tomto prípade nevraciame.
Názov | Zverejnené | ||
---|---|---|---|
Odstúpenie od zmluvy - Návratka Veľkosť: 25 Kb Typ: XLS | ..odstupenie_od_zmluvy_Navratka.xls |