Obchodné podmienky

Sme VEĽKOOBCHOD A MALOOBCHOD - ponúkame rôzne darčekové predmety, kľúčenky, puzzle, šachy, dekorácie, spoločenské hry, školské a písacie potreby, ruksaky, tašky

Väčšie objednávky pre maloobchodné predajne môžete zasielať priamo cez e-shop. Objednávku budeme považovať za nezáväznú a na základe tejto objednávky Vám vypracujeme cenovú ponuku na objednaný tovar.

Dodacia lehota:

Priemerná dodacia lehota tovaru, ktorý máme skladom, sa pohybuje v rozmedzí 3-4 pracovné dni. V zriedkavých prípadoch sa stáva, že Vašu objednávku nie sme schopní vybaviť, lebo stav zásoby uvedený na e-shope nesúhlasí so stavom na sklade alebo pri kontrole zistíme na tovare poškodenie (najmä ak ide o posledný kus). V takomto prípade Vás budeme informovať.
V prípade, že si prajete objednať tovar, ktorý nemáme skladom, na požiadanie Vám zistíme, či sa nachádza na niektorej z predajní našich odberateľov. Dodacia lehota pre doručenie tovaru, ktorý nemáme skladom sa pohybuje v rozmedzí 7-14 dní.

Pri osobnom odbere nie je možná platba v hotovosti, za tovar je potrebné zaplatiť vopred platobnou kartou po dokončení objednávky alebo prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú Vám pošleme mailom hneď potom, ako skontrolujeme, či je objednaný tovar skladom. Pri osobnom odbere neúčtujeme poštovné.

Pre maloobchodné predajne a iné internetové obchody sa snažíme dodaciu lehotu skrátiť na minimum.

Dodacie a platobné podmienky:

Tovar zasielame v rámci celého Slovenska:

  • poštou na adresu,
  • poštou na poštu alebo
  • kuriérskou službou na adresu

Tovar zasielame do Českej republiky:

  • poštou
  • kuriérom

Na požiadanie môžeme poslať tovar aj do zahraničia poštou na dobierku alebo poštou bez dobierky v prípade, že tovar uhradíte vopred na náš účet podľa faktúry, ktorú Vám pošleme mailom. Výška poštovného sa mení v závislosti od krajiny, do ktorej tovar posielame. O výške poštovného Vás budeme vopred informovať a až po odsúhlasení Vám vystavíme faktúru.

Upon request, we can also send the goods abroad by cash on delivery or by mail without cash on delivery if you pay for the goods in advance to our account according to the invoice we will send you by e-mail. The amount of postage varies depending on the country to which we send the goods. We will inform you about the amount of postage in advance and we will issue you an invoice only after approval.

Pre doručenie kuriérom alebo poštou na adresu doporučujeme uvádzať ako adresu miesto, kde sa štandardne cez deň zdržujete, nakoľko kuriér aj pošta doručuje zásielky v bežnom pracovnom čase. Pri doručení na adresu je dôležité uvádzať aj mobilné telefónne číslo, aby si kuriér mohol s Vami dohodnúť čas doručenia Vašej zásielky.

Pri doručení poštou na poštu Vám zásielka príde na poštu, ktorá je najbližšie k adrese, ktorú uvádzate v objednávke ako dodaciu adresu. O uložení zásielky na Vašej pošte dostanete správu mailom alebo SMS.

Pri osobnom odbere sa tovar uhrádza vopred na účet dodávateľa po zaslaní faktúry odberateľovi alebo platobnou kartou po dokončení objednávky. Po pripísaní platby na náš účet a skompletizovaní Vašej objednávky dostanete od nás správu, že si tovar môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý si vopred dohodnete na tel. čísle 00421-903 761122

Adresa pre vyzdvihnutie tovaru:
NONO s.r.o.
Záhradnícka 6, 811 08 Bratislava

V prípade doručenia poštou na adresu v rámci Slovenska:

  • 4,20 EUR pri objednávke s cenou do 100,00 EUR
  • 0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 100,00 EUR

V prípade doručenia poštou na poštu v rámci Slovenska:

  • 3,20 EUR pri objednávke s cenou do 100,00 EUR
  • 0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 100,00 EUR

V prípade doručenia kuriérom na adresu v rámci Slovenska:

  • 4,30 EUR pri objednávke s cenou do 100,00 EUR
  • 0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 100,00 EUR

Platba na dobierku SR (za tovar zaplatíte až pri jeho doručení v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi alebo na pošte)

  • +1,20 EUR pri objednávke s cenou do 100 EUR
  • +0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 100 EUR

Platba platobnou kartou po dokončení objednávky alebo platba na faktúru vopred prevodným príkazom

  • +0,00 EUR

V prípade doručenia poštou do ČESKEJ REPUBLIKY:

  • 8,80 EUR pri objednávke s cenou do 150,00 EUR
  • 0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 150,00 EUR

V prípade doručenia kuriérom do ČESKEJ REPUBLIKY:

  • 5,20 EUR pri objednávke s cenou do 150,00 EUR
  • 0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 150,00 EUR

Platba na dobierku ČR (za tovar zaplatíte až pri jeho doručení)

  • +0,20 EUR pri odoslaní objednávky poštou s cenou do 100 EUR
  • +1,00 EUR pri odoslaní objednávky kuriérom s cenou do 100 EUR
  • +0,00 EUR pri objednávke s cenou nad 100 EUR

Platba platobnou kartou po dokončení objednávky alebo platba na faktúru vopred prevodným príkazom

  • +0,00 EUR

Ku každej zásielke prikladáme riadny daňový doklad. Ak zistíte, že sa doklad v zásielke nenachádza, kontaktujte nás a my Vám pošleme jeho kópiu.

Maloobchodným predajniam a iným internetovým obchodom zasielame tovar na faktúru so splatnosťou minimálne 14 dní a expedičný poplatok účtujeme podľa cenníka Slovenskej pošty a kuriérskej služby. Maloobchodným predajniam a iným internetovým obchodom poskytujeme rabat z uvedených pultových cien, ohľadne výšky rabatu nás prosím kontaktujte mailom na nono@nono.sk alebo telefonicky 00421-903 761 130.

Záručná doba:

Na všetok predávaný tovar - pokiaľ nie je určené pri tovare inak - je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 2 roky.

Reklamácie:

Rozsah a oprávnenosť reklamácie posúdime len po zaslaní tovaru späť na našu adresu spolu s vyplnenou návratkou, ktorú ste dostali s faktúrou. Adresa pre vrátenie reklamovaného tovaru:
NONO s.r.o.
Záhradnícka 6, 811 08 Bratislava

Pokiaľ bude Vaša reklamácia oprávnená, bude Vám vystavený dobropis a vrátená celá čiastka, ktorú ste za tovar spolu s poštovným zaplatili.

PUZZLE je potrebné zaslať späť na našu adresu + zaslať nám fotografiu zložených puzzle mailom (v prípade, že chýba dielik alebo viac dielikov) na našu e-mailovú adresu nono@nono.sk a my Vám zašleme nové. Chýbajúce dieliky nedokážeme zaslať, je potrebné vymeniť celé puzzle.

Vrátenie tovaru:

V prípade, že chcete z nejakého dôvodu vrátiť tovar, ktorý je bezchybný, vyplňte prosím návratku, ktorú ste dostali s faktúrou a zašlite nám ju spolu s tovarom späť. Tovar je možné vrátiť len v bezchybnom stave a v originálnom balení do 14 dní od prevzatia zásielky. Pri vrátení tovaru poštovné nevraciame, nakoľko sme ho zaplatili za doručenie zásielky k Vám.

V návratke nezabudnite uviezť, či chcete vrátený tovar 

  • VYMENIŤ ZA INÝ (uveďte prosím kód nového produktu, názov, počet kusov a cenu z e-shopu) (pri výmene nereklamovaného tovaru účtujeme poštovné podľa zvoleného spôsobu doručenia). Na finančný rozdiel medzi vráteným a novým tovarom Vám vystavíme faktúru (finančný rozdiel doplatíte) alebo dobropis (finančný rozdiel Vám bude vrátený). alebo chcete
  • TOVAR IBA VRÁTIŤ, vtedy Vám bude zaslaný dobropis a peniaze za tovar Vám budú vrátené. Sumu poštovného v tomto prípade nevraciame.

Ochrana osobných údajov:

Informácie, ktoré od Vás vyžadujeme, využívame výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s vybavením Vašej objednávky. Vaše osobné údaje neposkytujeme tretím osobám ani ich nijak inak nevyužívame. Výnimkou sú externí dopravcovia, ktorým poskytujeme nevyhnutné údaje potrebné pre bezproblémové doručenie Vami objednaného tovaru.

Upozornenie:

Pri preberaní zásielky balík dôkladne skontrolujte. V prípade, že je dodaný balík poškodený, nepreberajte ho a informujte nás o tom.

Kontakt:

V prípade akýchkoľvek dotazov nás kontaktujte na mailovej adrese nono@nono.sk alebo na tel. čísle 00421-903-761130 (po-pi od 8.00 do 16.30). From abroad, please call 00421-903-761122.